ASEMAN

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


amir432

amir

amir432

http://amir432.loxblog.com

ASEMAN

ASEMAN

به وبلاگ من خوش آمدید

ASEMAN

در وصل هم زعشق تو ای گل در آتشم ********* عاشــق نمی شوی کـه ببینی چــه می کشم

با عقل آب عشق به یک جو نمــی رود  ********* بیــچاره مــن ، کــه ساخــته از آب و آتــشم

دیشب سرم به بالــش ناز وصـال و باز ********* صبح است وسیل اشک به خون شسته بالشم

پروانه را شکایتی ازجـور شمـع نیست ********* عمری است درهوای تو می سوزم و خوشم

خلقم به روی زرد بخندند و باک نیست********* شاهــد شــو ای شــرار محــبت کــه بیغــشم

بـــاور مکن که طـعنه طــوفان روزگار ********* جــز در هــوای زلــف تــو دارد مشــوشــم

سـروی شدم به دولت آزادگی کــه سر ********* بــا کـس فــرو نیــاورد ایـن طــبع سـرکشم

دارم چو شمـع، سرّ غمش بر سر زبان ********* لب می گزد چو غــنچه خـندان کـه خامــشم

هر شب چـو ماهـتاب به بالین من بتاب ********* ای آفــــتاب دلــکش و مــــاه پــــریوشــم

گـر زیر پیرهن شــده، پنهان کـنم تو را ********* ســـحر پـــری دمــیده بــه پیــراهن کـــشم

لب بر لـبم بنه به نــوازش دمی چـو نی ********* تــا بشــنوی نــــوای همه غــزل های دلکشـــم

ساز صبا به نــاله شــبی گفت شهریــار ********* این کار توست من جور تـــو می کشم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:,;ساعت23:29;توسط amir; | |